- Descrierea Postului
- Diagnostichează, repară și repune în funcțiune echipamente de birou ( copiatoare, imprimante, faxuri etc.)
- Desfășoară activități de mentenanță periodică a copiatoarelor la sediul clientului
- Asigură instruirea utilizatorilor cu privire la utilizarea echipamentelor
- Furnizează bazei de clienți suport tehnic de cea mai înaltă calitate
- Dezvoltă și menține o excelentă comunicare urmărind obținerea unui înalt nivel de satisfacție a clientului
- Propune și aplică opțiuni pentru soluționarea problemelor neuzuale întâlnite
- Gestionează în mod eficient timpul și resursele disponibile
- Își actualizează în permanență nivelul de cunoștințe prin studierea documentațiilor tehnice
- Adaptează ritmul de lucru mediului dinamic în care desfășoară activitatea
- Lucrează în echipă și participă cu implicare la îndeplinirea obiectivelor acesteia
- Candidatul ideal
- Experienţă şi cunoştinţe cu cel puţin unul dintre brandurile Ricoh, Xerox, Kyocera, Minolta, Lexmark
- Cunoştinţe de bază în domeniul calculatoarelor şi reţelelor
- Minim 3 ani experienţă service on-site copiatoare
- Abilităţi excelente de comunicare şi lucru în echipă
- Capacitatea de a-şi prioritiza task-urile
- Limba engleză nivel mediu
- Carnet auto cat. B
Alătură-te echipei
Alătură-te nouă şi lucrează cu tehnologie de ultimă oră contribuind la progresul unui domeniu interesant. Aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună cu tine!
Contactează-ne